20100731

Google del 2

Jag vet inte om det syns så väl, men det är två (tre om man räknar med min bloggadress, men det gör jag inte) nya sökningar på google som lett hit till mig.
Pensionär fest och pensionärsfest.

Vilket uppvaknande. Det är ett sådant liv jag lever alltså. Ett pensionärsliv. En festande pensionär dock. Vet inte om det är bättre.
Nu är jag lite deprimerad. Jag är ju bara 22...

Även att det faktiskt är tre personer som googlat exakt "mattpiskan 2010". Är det ett event jag missat eller så?

2 comments:

  1. Jag tror fan google bara flummar ihop några ord för att man ska in och kolla vad folk söker på...

    /joelsunderbara.blogg.se

    ReplyDelete
  2. Inte för att det där är en googletjänst, men jag förstår vad du menar. Så jag undersökte lite. Men nu är jag mest bara förvirrad istället. Så jag släpper det där nu.

    ReplyDelete