20100722

Alltså, the irony...

I förrgår sitter jag och skriver hur mycket jag vill döda människor som säger att de gillar Twilight.
Vad gör jag idag?
Jag går på bio.
Vad ser jag?
Twilightskiten.

Jag fick ett sms.
"Hej, vill du följa med mig och en fransk au pair på bio ikväll?"
Jag ringer upp, säger att det vill jag absolut!
De kommer och hämtar upp mig. Jag sätter mig i bilen, frågar vad vi ska se och fransyskan svarar Twilight.

Hur kunde jag vara så naiv? Hur kunde jag tro att de skulle vilja se något annat än den skiten?

Jag och min plånbok saknar de pund som jag la på den jävla skitfilmen!
Jag förstod ingenting. Det var totalt värdelöst och när de andra grät så skrattade jag. Jag förstår bara inte?!
Och någon pratade om olika team. Och huvudkaraktären är en slampa.

Skulle jag råka hamna i samma rum som människan som skapade den där jävla förbannade skitserien så mördar jag den. På riktigt. Skiter fullständigt i vad straffet blir. Ingen som skapar sådan skit förtjänar att leva.

No comments:

Post a Comment