20100720

Bakom flötet, eller bara lite efter?

En av alla miljoner vänner man har på Facebook uppdaterade sin status och skrev att hon skulle ladda för en afton med sin syster och Edward Cullen och att det skulle bli "mums".
Jag blev nyfiken på vem den där Edward var. Kanske var det hennes eller systerns nya pojkvän?

Jag gjorde det man alltid gör när man undrar något. Man frågar inte, man googlar.
Det visade sig att Edward Cullen var den där jävla glittrande vampyren jag har kämpat med att ignorera i några år.

Jag läste på lite på Wikipedia om denna vampyrjävel också...

"Edward Cullen har bronsfärgat hår, och en ögonfärg som varierar mellan bärnsten, topas och svart. Innan han blev vampyr hade han gröna ögon. Han beskrivs som otroligt vacker, liksom alla vampyrer. Som person är han väldigt "manlig" och tar den manliga rollen på stort allvar. Han är en gentleman och har en lockande och tilltalande röst. Han är även väldigt generös, omtänksam och mystisk. Han luktar även väldigt gott."

Jag dör lite. Det där är så värdelöst pinsamt. Nästa person som säger att de gillar Twilight skjuter jag.



No comments:

Post a Comment