20100707

Firande

Ok, jag fyllde år igår. Jag har levt i 22 år.
Jag planerar att bli 112 år. Exakt alltså. Jag vill dö den 6e juli 2100. Jag har två anledningar till den önskan:
1. Jag vill dö på min födelsedag. Det vore coolt.
2. Jag vill veta vad de säger på nyårsafton! Tjugoetthundratalet? Tvåtusenetthundratalet?

Jag tänkte börja det här inlägget med att klaga.
Jag tänkte säga att jag fick ovanligt många gratulationer i år på Facebook och SMS, fast det var en person som helt glömde min födelsedag. Min allra bästa vän. Henne har jag känt i 22 år (hela mitt liv alltså). Men nu skrev hon ett grattis i efterskott-inlägg idag, så då kunde jag inte klaga och vara bitter över det.

Jag fick förresten en ny telefon. Jag undrar hur länge den klarar sig från att hamna i vatten!


1 comment:

  1. Jag är ledsen, men du får aldrig dö. Hör du det ungskrutt?

    ReplyDelete