20100610

Magkramp

Jag mår så hemskt dåligt idag.
Jag har spenderat 1000 SEK på ett par skor.
På ett par fula joggingskor.

Jag hatar att shoppa och mådde dåligt redan i butiken. 1000 kronor... Det är det högsta beloppet jag någonsin lagt på något materiellt, förutom min dator som jag pungade ut 12000 för.
Ja, jag hatar att shoppa och jag är hemskt snål med mig själv. Det är nog därför jag har så fula kläder och skor. Men så får det vara. Om ingen snäll människa vill shoppa åt mig det vill säga.

Jaja, nu är skorna köpta i alla fall och det är bara ut att springa så att jag inte börjar ångra mitt köp.
Fast det gör jag nog lite redan ändå. 1000 spänn. Hemska tider...

3 comments:

  1. Jisses! Loppis nästa eller sy själv nästa gång! Som jag gör

    ReplyDelete
  2. Om jag var ute efter lika snygga skjortor som du hittade på loppis, så skulle jag helt klart satsa på det!
    Skor vet jag inte om jag kan sy faktiskt...

    ReplyDelete
  3. Om du ger mig pengar så shoppar jag upp dem åt dig. Jag lyckades begränsa mig och bara köpa shorts, ett linne och en tröja/jacka igår.

    ReplyDelete