20100609

Bra dag!

Idag tog jag fram måttbandet för första gången på några månader.
Jag som oroat mig för att det inte hänt något med mig. Det har det och nu är jag lite glad!

En annan bra sak är att jag blir ett barn kort under en veckas tid. Klassresa till Sorrento, Italien.
Det är inte dåligt det!
Klassresan vår klass gjorde i årskurs 6 tog oss 10 mil söderut till Sundsvall. Förjävla hippt.


Så här i studenttider kan man ju inte låta bli att tänka på sin egen för 3 år sedan. Jag läste också någonstans (läs: statusuppdateringar på Facebook) att årets danstävling inte höll måttet.
Annat var det ju på en annans tid när min klass ägde och vann hela skiten.



Jag kan meddela att det slås väldigt hårt med mattpiskan och Per hade en röd och öm stjärt i en vecka!

No comments:

Post a Comment