20100614

Frustration

När man är van vid det bästa (ja, Maggan och Tove var de bästa), så blir man lätt frustrerad när en körledare låter alla tanter och farbröder låta värre än värst och lämnar det vid det och säger "det är på väg".
Vad då det är på väg? Är det nära? Nära skjuter ingen hare, det upptäckte vi så klart denna helg, då Robert Green nästan räddade Clint Dempsey's skott och lämnade hela England i frustration.
Det är tre veckor till konsert och dessa pensionärer träffas bara en gång i veckan.
Då duger inte nära eller nästan eller det är på väg.

Annars är alla tanter och farbröder hemskt söta. De är så sjukt intresserade av mitt lilla liv att jag inte får en lugn stund. Frågorna haglar över mig. Men jag klagar inte, jag tycker om att vara the centre of attention, så att säga.

1 comment: