20100611

Hundjävel

Bakgrundsfakta:
Orwell är ett hemskt kanintätt område och hunden gillar att jaga kaniner.

Jag är så arg. Jag har så jävla ont. Jag ser ut som om jag hamnat mitt i ett kattslagsmål.
Jag gjorde den inte så kvalificerade bedömningen att det var en god idé att ta med mig hunden på morgonens lilla promenad.

Vad händer? Jo, hundjäveln får syn på två kaniner och väljer att jaga dem. Hunden var för tillfället kopplad, då vi närmade oss en stor väg. Kopplet slets ur min hand och satans jävla hundjäveln rusade efter kaninerna, rakt in en massa törnbuskar. Det spelade ingen roll hur mycket jag ropade, för hunden hade så klart lyckats trassla in sig i en av buskarna.
Så jag var tvungen att gå genom 10 meter av vassa jävla buskgrenar. Jag har blödande sår över händerna och det sitter vassa jävla taggar kvar i mina ben.

Fy fan för dig hundjävel, du får stå ute i regnet idag!

1 comment:

  1. Hahaha! Bästa möjliga starten på en dag! XD Man vaknar till så bra då. :P

    ReplyDelete