20100510

Måndag och måsten

Pollennivån är så pass låg att jag vågar sätta mig på moppejäkeln och åka till Royston och mitt pissdåliga gym för att få svettas lite.
Så jävla skönt.
Jag har inte varit där sedan i tisdags pga allt pollen, så nu ska jag dit och ta i allt jag bara kan (kanske till och med inte gråter av axelpressen).

Förövrigt så bråkade jag med hunden i morse. Vi blev sjukt osams.
Nu är hon ute och äter gräs och jag är säker på att det bara är för att jävlas med mig, tvinga mig ta rätt på spyorna senare.
Hundjävel.

2 comments:

  1. HA ! För att inte kommentera enstaka inlägg direkt så sammanfattar jag det i ett och samma. Ruggigt högt underhållningsvärde. Bitterhet och andras misär så fruktansvärt roligt. Ska bli underbart att följa din blogg med skadeglädje i blicken.

    Om mänskligheten redan är ett jävla patrask, då kan jag passa på att hoppas att allting även går åt helvete för dig... det blir roligare inlägg då.

    Den här blir en favorit

    ReplyDelete
  2. Välkommen Fegon, hemskt trevligt att ha dig och din skadeglädje här (skadeglädje är ju trots allt den bästa glädjen)!

    ReplyDelete