20101003

Saker jag hatar idag:

  • Människor som använder flörtsmileysar till allt, även när de är "ledsna" (alltså, semicolon + parantes (vilken parantes som användes spelar alltså ingen roll för dessa människor, för man kan tydligen flörta ledsen också)).
  • Insomnia. I natt somnade jag 5. Jag är så mentalt understimulerad att jag inte kan sova på nätterna. Hjälp mig!
  • Att städa mitt rum (fast det hatar jag alltid i och för sig), för jag har ingen plats för mina saker.
  • Barnen som inte respekterar att detta är min helt lediga dag och jag måste ha lugn och ro för att arbeta och plugga.
  • Att varenda klädesplagg jag äger ligger i tvätten.
  • Joy to the world (Jeremiah was a bullfrog), Banquet Fugue, You raise me up, Sussex Carol, The Heavens are Telling och In dulce jubilo.
  • Det faktum att det blåser och regnar så mycket ute att jag inte kan ta mig någonstans med min fina EU-moped (om jag inte önskar att dö).
  • Jag har tappat bort måttbandet. Jag behöver måttbandet.
  • Människor som är överdramatiska och emo i sina statusuppdateringar på Facebook.
  • Jag stod upp i ca 2 timmar igår när jag tittade på fotboll och nu värker ryggen så jag vill dö.
  • Att min säng är så bred att jag inte kan få fram sakerna som ligger under den för att jag inte når.
  • Det är lite mer än 3 månader kvar till att jag har min matematiktentamen och jag vet redan nu att jag inte kommer att klara den, även fast jag försöker intala mig själv att det är bäst att ha en positiv inställning till det hela.
  • Mens, så klart.
  • Göteborgs brist på kösystem när det kommer till att söka boende.
  • Min brist på självdisciplin.
  • Det finns inget piano här.

No comments:

Post a Comment