20101031

70

Igår klev jag upp tidigt.
Jag satte mig på moppen och åkte in till Cambridge och väntade på folk.
Jag klev in i en bil och guidade chauffören genom London till Crystal Palace National Sport Centre.
Jag värmde upp min stela kropp.
Jag räddade några skott, släppte in 22.
Jag skrek av glädje när mitt lag gjorde det 23de målet och vi vann.
Jag blev ännu gladare när jag fick reda på att laget vi mötte var rankat nummer 3 i hela landet (säger inte mycket dock, det är England vi pratar om).
Jag tittade på pojkarnas match och de förlorade.
Jag satte mig i en bil full av karlar som pratade om svordomar och maskeradfester.
Jag satte mig på moppen och åkte hem.
Jag sminkade mig, klädde på mig en klänning (!?) och gick på kalas.
Jag kände mig lastgammal hela kvällen.
Igår gick jag och la mig hemskt sent.

No comments:

Post a Comment