20101014

88

Jag gillar inte vad som händer med mig och min kropp.
Jag är fysiskt och psykiskt slut.

I morse när jag var ute på min promenad med hunden fick jag sådan kramp i magen att jag nästan svimmade.
Var tvungen att sätta mig ner och sedan vända hem.

Innan lunch så var jag klar med det mesta av hushållsarbetet och skulle börja jobba lite med några noter och harmonier och så vidare men det gick bara inte. Jag kunde inte koncentrera mig utan blev istället paniktrött och det var omöjligt att hålla ögonen öppna.

I kväll under handbollsträningen kunde jag inte kontrollera mig. Jag glömde bort höger och vänster, fumlade med bollen, kunde inte sikta och inte passa.

På vägen hem gjorde ryggen så ont att jag inte kunde sitta normalt.

Vad fan är det som händer och hur hindrar jag detta från att hända igen och igen och igen?

No comments:

Post a Comment