20101211

Dag 29 - Min första kärlek

Han var ett år äldre och visste inte ens om att jag existerade.
Jag var 6 år och hade precis börjat på lekis och mitt hjärta slog lite extra hårt när jag såg den här killen. Jag visste inte ens vad han hette det första halvåret, men det ändrades en dag då förskoleklassen och Åk 1 skulle på utflykt tillsammans.

Vi var uppdelade i grupper och jag hamnade i samma grupp som honom. Jag var så glad att jag inte visste var jag skulle ta vägen! Jag visste vad han hette nu också; Johan.
Sedan säger min fröken Eva det otroliga... "Sophia du går med Johan". Jag skulle alltså gå hand i hand med världens vackraste pojke.

Jag var kär i den killen i två år och han visste fortfarande inte att jag existerade, men det var ok, för jag hade gått hand i hand med honom en hel dag när jag var 6 år och det var fantastiskt!

No comments:

Post a Comment