20101212

Dag 28 - Mina föräldrar


Familjen. Far, mor, bror och en jätteglad jag.

Mina föräldrar är de bästa. Jag är ledsen att säga det, men så är det. Det kan omöjligt finnas några bättre.
Jag har alltid fått ett enormt stöd hemifrån. Jag har fått ovillkorlig kärlek i massor.
Det är klart det har bråkats och jag har smällde igen min dörr så ofta att färgen lossnade.
Men jag har alltid kunnat komma med problem till mina föräldrar och de har ställt upp på allt de har kunnat.
Jag är ledsen för att jag ofta tagit mina föräldrar för givet. Alla har inte haft samma tur som jag.

Tänk att min pappa var 22 år när jag föddes och min mamma 23. Min ålder alltså. Jag hade inte klarat av att bli förälder, gifta mig, köpa hus, ja, bilda familj, nu! Tänk allt de har klarat av, alla de hinder de har tagit sig förbi...

Mina föräldrar är mina största idoler. Så är det bara.

No comments:

Post a Comment